Vánoční čas

Tenhle článek bude určitě poslední co před Vánocemi vyjde. Měla jsem nyní docela náročné dny v práci ale konečně jsem se dočkala a budu v klidu relaxovat celé svátky a to by jste měli určitě ají vy všichni. :)



V tyhle dny volna dodělávám poslední kousky cukroví, balím dárečky, uklízím a tak podobně. Přítel si koupil PS4 tak na něj koukám jak hraje a baví mě to. Je to jako se koukat na film :D.


Sníh občas napadne ale s deštěm a pak tu zase nic nezbude u nás. :/

Začínám už cítit ten klid v duši co mi přináší tyhle dny. Občas to je tedy velký shon. Nemůžete si dojít ani pro žádnou drobnost do obchodu protože by vás tam ušlapali a vlastně ani nemůžete za bílého dne vyjet si někam autem protože by vám ho nějaký sváteční jezdec naboural jak jsem dnes viděla. Dnes jsme se také pokusili jít do obchodu pro piškoty na včelí úlky které mám nejraději. Sotva jsme vkročili do obchodu tak jsem z těch lidí byla jak oblblá a nevěděla jsem co jsem chtěla. Bylo mi v tu chvíli strašně a přítel na mě koukal jak na blázna. Nakonec jsme ve zdraví odešli. Dokonce jsem zapomněla v tom nadšení jak jsem ráno vstala, si vzít jakýkoliv kámen :D.
Takové klidnější a super + dne bylo kdy přijel pán s balíčkem pro mě. Objednala jsem si naprosto skvělou knihu o které vám budu chtít po Vánocích napsat. Je to kniha o Čarodějnictví atd.. No koukala jsem jak puk na ni, je výrobně udělaná a tak krásně vypadá. Takže nadšenci do takových věcí, těšte se! :D Takovou knihu jste určitě ještě neviděli!

Můj malý foto model. :)

Možná vám už bude tak nějak jasné, že mám Vánoce ráda. Člověk je doma, dobře se nají :D, dostane dárky a má radost z toho, že ostatní taky obdaroval a ještě k tomu všemu je vše tak krásně vyzdobené! Hned potom je tedy Silvestr a toho nějak neprožívám no a představte si to ale pak 3.ledna mám narozeniny. Trochu brzy po Vánocích já vím. Jeden dárek jsem už dostala a tím byl Vltavín, vážně krásný.
Po novém roce se těšte na příval nových článků a informací a snad už ají náhrdelníků! Jedu po Vánocích na druhý konec ČR než jsem já a tam většinou nakoupím krásné kameny. Tak snad! :)

Všem abstinentům se omlouvám ale i takhle může vypadat Vánoční strom! :D
A, že je docela hezký.

Jelikož je tohle poslední článek. Chtěla bych vám všem popřát krásné a hlavně klidné Vánoce! Užijte si je se svými nejbližšími ve zdraví a pohodě. Samozřejmě vám také přeji aby jste dostali to co jste si přáli i když Vánoce nejsou jen o těch dárcích určitě je to ale takové to pěkné :).
A po Vánocích se můžete těšit na nové články.

Moji milý čtenáři, přeji všem ať jste šťastní. 

Protože vím jak je to občas těžké.


Vaše Siren

Komentáře

  1. No aspoň někdo má vánoční náladu, na mě to zase moc nepřišlo... :D Rozhodně ti přeji překrásné Vánoce. Ať také pod stromečkem najdeš, co sis přála a hlavně si užij volno, pohodu a klídeček :) Na tvé po-vánoční články se budu těšit (a konečně snad budu mít čas všechno pilně číst).
    Šťastné a veselé, Siren! :3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za krásné přání a tobě taky přeji, ať se ti splní všechna přání, ať si ty Vánoce užiješ a v novém roce, ať se všechno daří!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten strom je super :D! Též se ráda koukám na přítele, jak hraje. Fakt lepší, jak televize.


    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Když přítel něco hraje je to každopádně na dlouho, alespoň mám čas pro sebe a on se zabaví. :D letos já žádný klid necítím, spíš nervy, tak snad to brzy pomine. Krásné Vánoce!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten strom musím poslat příteli, to je přesně pro něj :D snad sis taky užila hezké Vánoce a to koukání na hry chápu, já občas koukám i na nějaké lets playe na YouTube a baví mě to :D :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, hlavne tá mačička a ten strom z alkoholu :D Pekné svaitky a nech sa ti darí aj v novom roku :D

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně se mi líbí ta první fotka, ale kočička má taky něco do sebe!:)
    Karelzzilla

    OdpovědětVymazat
  8. Ty ledové fotky jsou krásné! Jak by taky ne, led je živel bezkonkurenční a třpytivý a jedinečný♥
    A i kočičí modelka je nádherná!
    Jacka Danielse zbožňuju! Nemám ráda tvrdý alkohol, ale když nějaký, tak jedině whisky! A Jack je prostě nejlepší! Dá se pocucávat i jen tak na chuť... mmm.
    Snad sis i ty užila svátky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. No tak ten stromček je peckový. :D Šťastné sviatky a hlavne Nový rok. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí