Tři krasavci mě udělali radost

Milý čtenáři,

každý si musí nějakou malou radost před Vánocemi udělat. Uznávám, že u mě to nebyla moc malá radost ale fakt velká. Musela jsem se sama obdarovat.
Jelikož se mi naskytla vážně skvělá příležitost tak jsem ji hned lapila!
Doufám, že za tímhle článkem nebudete sledovat nic úchylného vzhledem k jeho nadpisu. :D


Tadá! Představuji vám moje nové miláčky. Do poslední chvíle kdy jsem si je vyzvedávala na poště jsem netušila, že budou tak skvělí! Při otevření balíčku se na mě vrhnul příval nádherné a zářící energie a já se rozhodla, že se s vámi o to podělím a představím vám je.

Prodělali hned solnou lázeň a to na 2 dny, ještě předtým byli omyti pod vodou a tradá do lesíka na vycházku. Našla jsem si krásné místo na velkém kopci a tam jsme chvíli odpočívali při západu slunce.

Ani by jste nevěřili jaká slova ze mě lítala když jsem je uviděla prvně u sebe doma. :D

Tak si je postupně představíme.

Tomuhle miláčkovi říkám pan Špinavec :D a je to asi tím,
že se jedná o Křišťál s Chloritem dohromady. Takže má takovou hnědou
a tečkovanou čepici a dole je velice černý jak je vidět. Je z Rakouska a nakonec 
mu budu asi říkat Taurin, zdá se mi to jako lepší pojmenování :D.

Tohle je Dodo a je to oboustranně zakončený Křišťál. Je z Ruska
a má jakoby "zakalené" strany asi tak jako Lemurijské krystaly.
Tenhle je poměrně malý a na rozdíl od dvou dalších se mi vleze do kapsy.
Dodo se jmenuje podle místa nálezu. :D

Tenhleten fešák je vlastně celý důvod mé objednávky a ty
ostatní jsem vzala aby jim nebylo smutno a protože se mi také moc líbili.
Vypadá jak dokonalý a čistý kus ledu. Je průzračný jak sklo a má plno záznamů.
Je ze Švýcarska a je naprosto dokonalý. Na fotkách nevypadal ani tak krásně,
u mě se úplně rozzářil. :D

Musím podotknout, že můj nákup se neobešel bez slov "Kam to jako všechno budeš dávat?!" a podobně. :D Nyní mám můj oltářní stoleček plný těchhle skvělých kousků z celého světa. Jsou to prostě moje lásky a baví mě o ně pečovat. :)

Siren

Komentáře

  1. Ty jsou úžasné! Nemám slov. Fakt krása... a čím dál víc chci vidět tvůj oltářní stoleček! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou :3. Nyní budu muset přikoupit poličky nebo tu za chvíli budu v obležení ale to by mi asi nevadilo :D.

      Vymazat
  2. Absolútna nádhera! Už dlhú dobu zháňam také kryštálové "tyčinky" ale ešte som nenašla tie pravé. Ach, neviem sa na ne prestať dívať, dobré 2 minúty som na každý pozerala a kochala sa, aké je to krásne. (veci, ktoré pochopia asi len ľudia, ktorý sú zaujatí minerálmi :D)
    Máš nádherné prírastky ^^
    VeJa
    http://veja-the-writer.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné všechny tři, avšak nejhezčí je ten poslední a ani se nedivím, že to byl ten hlavní důvod objednávky. Tak hlavně si užívej vánoční svátky :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je pěkné, že sis udělala radost :) Já jsem si bohužel vysloužila předvánoční dny na kapačlách :( A ještě musím dokoupit tři dárky a dva byly neplánované.
    :D trošku jsi mě rozveselila. Já si představuji nějaké zvířátky a ono kamínky :)
    A když se bavíme o těch křištalech, já mám jeden a to jsem ho dostala teprve před půl rokem, ale takhle pěkně veliký není.
    Snad se u tebe bude křišťálům dařit a ty se budeš cítit dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou krásné !! :) Vážně bych se na ně dívila dlouho :D :). Důležitý, že z nich máš radost!:))

    https://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, sú veľmi pekné, určite pre nich nájdeš miesto. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí