Starý rok, Nový rok...

Rok 2017. 

Když začal, říkala jsem si copak asi přinese. Těšila jsem se na něj jako na každý nastávající rok. Nakonec to co přineslo bylo občas zlé ale jen k něčemu dobré.



Můj rok 2017 byl jako nějaká zatěžkávající zkouška přímo pro mě na míru. Byli chvíle kdy jsem si říkala "Kdyby tento rok nebyl". Zažila jsem nejhorší chvíle za posledních pár let ale o to víc mě tento rok obohatil. Všechny jeho šílené zkoušky jsem zvládla a je to za mnou. 

Tajně celý rok doufám, že ten nastávající rok bude o více než mnohem lepší. Už nyní vím, že v Novém roce proběhne mnoho změn. Čeká mě tolik nových věcí, nemám ráda změny a těžko si na nějaké zvykám ale bohužel se tomu nedá vyhnout. Pokud se chceme posouvat dál, beze změn se to neobejde. 

Když se nyní podívám do svého diáře, je tam seznam toho co jsem chtěla v tomhle roce udělat. Více než polovina splněna. Nesvezla jsem se na koni, neprozkoumala žádné opuštěné místo a nešla na koncert. Možná v tom příštím roce. Ale když jsem nebyla na tom moc psychicky dobře, na úplný konec seznamu jsem napsala "Chci být prostě a jen šťastná". A mohu vám všem nyní napsat, že šťastná jsem. 

Moc vám všem přeji aby ten Nový rok začal hlavně klidně. Přeji vám ať je o něco víc lepší než rok 2017. Dělejte to co vás baví a to co vás naplňuje. Zkoušejte nové věci a navštěvujte nová místa. Radujte se ze života s lidmi které milujete. Milujte sami sebe a neubližujte si.

Výsledek obrázku pro tom hiddleston gif

A buďte ŠŤASTNÍ.

Siren

Komentáře

  1. Ty jsi anděl ♥
    Neboj, celý život máme před sebou, nemusíme všechno stihnout za jeden rok :)
    Přeji ti vše krásné do nového roku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =o ♥.... Ten jeden rok vždy tak rychle utíká až to není možné.
      Moc ti děkuji ! :)))

      Vymazat
  2. Siren, spasitelka našich duší :3
    Přeju ti do nového roku ať se tedy projedeš na koni (máš můj obdiv, já si jich kapánek bojím), prozkoumáš nějaké úžasné opuštěné místo (když tak za tebou přijedu a někam se vydáme!) a rozhodně ať si zajdeš i na skvělý koncert, na nějž budeš vzpomínat s úsměvem (jakou hudbu vlastně posloucháš?) a krom toho i spoustu jiných skvělých zážitků a usměvavých vzpomínek, které si ke konci roku 2018 vybavíš s vědomím, že to byl skvělý rok a další jej ještě překoná!
    Vždycky to asi musí působit, že ti ten celý rok hází klacky pod nohy a zkouší tě, ale je důležité se přes to všechno dostat a někdy to alespoň přinese právě nějakou 'odměnu' nebo zkušenost. Všechny nástrahy dva tisíce sedmnáctky jsi překonala a ještě dokážeš neustále povzbudit lidi a zlepšovat jim náladu tady online a rozhodně i v reálu. Do nového roku si zasloužíš jen to nejlepší ♥
    (a paneódin... Tom ♥)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, ale, až tak? :D:))
      Děkuji moc! Musím to dohnat. Dříve jsem na koních jezdila a kvůli škole a času jsem přestala, tak proto si přeji zase se svést :). Našli by jsme určitě ten nejstrašidelnější dům spolu! :D:) Dříve jsem byla jen a jen na rock a dnes už tak nějak vše až na hip-hop a podobné ehm sr****. Snad nikoho neurazím :D ajaj. Tajně doufám, že sem přijede zas někdy Lady Gaga a já konečně budu mít na ni peníze a pojedu. Jsem její fanda už od mého dětství totiž. Jinak taková ta klasika starší, něco jako ve Strážcích Galaxie a tak :D:).
      Ty jsi nejhodnější =o. Moc ti děkuji a také si zasloužíš jen a jen to nejlepší!
      (Prostě konec roku bez Toma by nebyl možný xD)

      Vymazat
  3. Přeji ti Siren, aby byl nový rok 2018 plný úspěchů, zdraví, lásky, pohody a štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za přání, pro mne byl tento rok hrozný, já jen doufám, že jsem si ty nemoci vybrala dopředu, tak si nic jiného nepřeji, než to zdravíčko a tobě ať se ti splní každé přáníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co. :) A já také děkuji! Snad nás čeká něco lepšího a já věřím, že ano.

      Vymazat
  5. Moc pěkně napsané, to co píšeš v tom posledním odstavci, přesně takové by to mělo v životě být :) Děkuji za přání k novému roku a tobě také přeji, ať je mnohem mnohem lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji Irwin :). Ať je jen lépe a lépe.

      Vymazat
  6. To je krásný! :) Myslím, že ty nesplněné body letos splníš, pokud budeš chtít. Být šťastná je podle mě velmi důležité, pak jde přece jen všechno lépe. Jak tak čtu všechna ta shrnutí na ostatních blozích, byl rok 2017 zatěžkávací zkouška pro všechny, včetně mě. Jistě ještě napíšu článek :)

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snažit aby byli splněné a mám na to myslím, že dost času :D alespoň zatím!
      Také jsem si stačila všimnout, že pro většinu byl rok 2017 takový horší. Tak snad je většina toho špatného za náma ! Budu se těšit na článek :).

      Vymazat
  7. Moc hezky napsáno a shrnuto. :) O projížďce na koni už pár let sním taky a zatím stále nic, ale jednou se to konečně splní a kdo ví, třeba tento rok nám oběma?! :)
    Já věřím, že tento rok určitě bude skvělý, a když tomu budu věřit, nakonec to tak i bude, o tom nepochybuji. Tak taky věř a jdi vstříc všem svým dosud nesplněným snům! ♥
    Díky, že jsi a že pořád píšeš. :)
    Jinak tvůj web už mi jede normálně, díky bohu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti přeji aby ses na koni projela! :) Je to neskutečný zážitek pokaždé.
      Děkuji =o. :)))
      Uffff, konečně :D. Bála jsem se, že by to mohlo být i celoplošné.

      Vymazat
  8. Krásně napsané, do tohoto roku přeju už jen to dobré, máš skvělý blog a ráda se sem vracím a budu i nadále :)

    LENN

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí