Já a moje hlava ! + FOTO

Přeji krásný den,
nyní i když už započal pracovní týden bych se ráda vrátila k víkendu. Hned bych víkend vrátila! Už kolikrát jsem si říkala "Kéž by existovalo něco co by vrátilo čas". Ale co kdyby se pak stalo něco jinak a hůře, a nebo jinak a lépe a předešli by jsme problémům.

Mému krásnému víkendu předcházelo pečení sušenek pro morčíky. Ráda bych se podělila o fotografii kde krásně muchlám těsto aby se spojilo.

Tak tohle jsme tvořili s mladší sestrou :D. Vypadalo to ve výsledku jak cookies ! Ale taková zdravá verze.
Když už jsem tu zmínila morčátka tak bych vám ráda ukázala jeden fakt který jsem viděla na FB.

Šikovný kluk, že? :D

Také jsme šli okouknout stromeček ve městě pěkně z blízka konečně!


A nyní bych se dostala k víkendu. Víkend začal tak, že jsme všude dávali vánoční ozdoby a světýlka! A na odpoledne jsme si naplánovali nakupování žrádla pro kočky a barvy na vlasy. Nakonec jsme s autem zajeli k lesíku (plánovaně). Měla jsem totiž sbalené kamínky abychom je mohli očistit. A jak jinak než v oblíbeném potůčku (ano i když mrzne). Samozřejmě jsem měla vybrané kameny kterém ani zima neublíží. Tak jsme měli pěknou chvíli v trochu zachumeleném lese. Při té příležitosti jsem zavolala babičce ke které jsme se následně stavili na kávu a Oreo sušenky. :3



Jako by tam patřili.

V neděli jsme pro změnu vyrazili na nákupy abych si sehnala boty (mám jen sněhule na zimu). Takže jsem si vybrala ale neměli moji velikost! Nyní čekám až mě dojdou poštou. Ale koupila jsem si krásnou pouzdrovou sukni v černé barvě a jelikož jsem malá tak je mi až ke kolenům což je super nyní na zimu. :D 

A velká novinka! Mám nové vlasy, v neděli jsem barvila. Měla jsem je již hodně vymyté a byli zas tak nějak blond s nádechem do mírné růžové. A nyní se můžete podívat sami jak dopadlo barvení! :) Já jsem spokojená. 


Nyní abych se dostala do současnosti tak tvrdě pracuji na ranních směnách a dnes máme Mikuláše! Byla jsem asi hodná jelikož jsem nějaké mlsání dostala. S přítelem jsme si objednali čokolády a dostala jsem další sladké a nevím jak za chvíli budu vypadat zda to vše sním. :D 

Vím, že je to nezdravé ale určitě to bude tak dobré! 

To je nejspíše ve zkratce vše s čím jsem se chtěla podělit. :) Určitě si vzpomenu na další věci ale to již bude článek zveřejněn. :D

Mějte se moc krásně ! Snad vás nikoho neodnesou čertíci do pekla.

Siren

Nakonec ještě ukázka Wilbůrova Vánočního domečku. :D 

Komentáře

  1. Ty vlasy jsou super a originální. :) a morče vážně nelenilo. :D Já taky dostala k Mikuláši nějaké ty sladkosti a bojím se, že se toho brzy přejím a bude mi špatně, často se totiž nedokážu ovládnout. :D

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! :) Dříve jsem byla horší co se týkalo sladkého, nyní se umím občas dobře ovládat :D uvidíme. Zatím se držím!

      Vymazat
  2. Ty vlasy jsou super! :) Takové ombré. Sušenky pro morčata? To jsem ještě neslyšela, ten fakt je vtipný :D Domeček pro Wilbura je božíí, úplně z něj sála vánoční atmoška :)

    http://www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), dala jsem si s nimi práci :D a bylo to strašně těžké! Jo ten dům jeho mu také závidím, má se jak prasátko v žitě :D.

      Vymazat
  3. Ty křišťály v té vodě mezi ledy naprosto splývají a vskutku, jak říkáš, jako by tam patřili! Moc jim to tam sluší. :)
    Ta barva je fakt hustá! A máš ty konečky opravdu tak do šedo-stříbrna nebo jsou blond a dělá to ta fotka? Chtěla jsem teď totiž taky změnit trochu barvu a hrozně se mi taková stříbrná líbí, ale přijde mi trochu divný s tím někam jít a říct "chtěla bych to na šedo" :D
    A krásná světýlka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je docela dost hypnotizující na ně koukat vždy do toho potůčku. Většinou si nastavuji budík abych viděla kdy je čas jít :D.
      A ano opravdu je to stříbrné ale nemělo to tak být :D ale vzniklo to tak a mě se to moc líbí. A není to divný, myslím, že v téhle době si už docela kadeřnice na něco takového zvykají.
      :)

      Vymazat
  4. Ten fakt s tím morčetem jsem četla :D:D A ty vlasy?? Parádně se ti povedly!! :)) Moc ti to sluší :) Až Wilbůrovi závidím ten jeho domeček :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děsivé co dokáží, že? :D Moc děkuji ! :)
      Já mu ho také závidím! Vlastně mu závidím vše, je tak rozmazlenej :D, všichni mi za to nadávají ale co se týká mě a zvířat.

      Vymazat
  5. Vyzeráš kúzelne, tie farby ti veľmi svedčia! som si istá, že keby si mala modro-zelené odtiene, skutočne by si bola ako siréna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! :) To asi ano a byla by to také moc hezká kombinace, tak uvidíme do budoucna :D :).

      Vymazat
  6. Mě nejvíc udivuji ty sušenky pro morčata. Znám sušenky pro psy, ale pro morčata vidím poprvé :) A vlasy jsou pěkné, mas odvahu experimentovat, to musím uznat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super, člověk si tam dá to zdravé pro ně co chce a nelepí co sladkými patvary. :) Děkuji, to docela mám. Musím mít protože se mi takové věci líbí .

      Vymazat
  7. Ach ta morčátka... myslím, že díky toho faktu (100 morčatových slečen?!) se na ty nevinné milounké tvory už nikdy nebudu dívat stejně.. :D Ale vidím, že tvé morče se má skvěle, když si dáváš tolik práce se sušenkami a dokonce má hezčí vánoční výzdobu než já ve svém pokoji :D
    A jakože... Wow... miluju tvoje vlasy! Nechceš někdy zhotovit nějaký článek, kde bys hodila, co nejvíce barev vlasů, které jsi vyzkoušela? Ta škála barev a možností musí být ohromnující :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co takové stvořeníčka dokáží, že? No vlastně není se čemu divit, byl to přeci samec ;) :D. Má se víc než skvěle :D, já ráda rozmazluju svoje zvířata ale už si na to tak zvykla, že mě ají využívají xD třeba kočky...
      Musím se přiznat, že takový nápad jsem již měla a možná zkusím nějaké fotky pohledat ale všechny barvy co jsem měla rozhodně nenajdu asi ve fotkách :/ ale alespon něco joo. Po tom článku se na mě budou lidé koukat jak na blázna :D :D...

      Vymazat
  8. S tím morčetem :D :D :D my doma měli dřív morče, ale nikdy nás nenapadlo udělat sušenky! :D Ty vlasy vypadají zajmavě, ale moc ti to sluší ! :)) Já měla cca v 5. třídě růžové proužky :D ale ty se mi vymyli po 14 dnech no :D

    https://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková příjemná činnost dělat něco pro ty ukvičené prasátka :D. Děkují :). Takové barvičky se vymývají dost rychle :/ :D.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí