Komunikace se zvířaty

Pokud čtete moje články, asi už s největší pravděpodobností víte jaký vztah mám ke zvířatům. A pokud to nevíte tak je velice kladný. Dovoluji si říci, že se zvířaty si rozumím více než s lidmi a vždy mě dokázali v jakékoli situaci pomoci lépe než kdejaký člověk.



Zvířata mám kolem sebe od útlého věku. Již jako malá jsem měla morčátka a králíčky a ostatní. Vždy jsem s nimi zacházela s úctou a láskou. Zvířata beru jako nám rovné bytosti protože to také jsou.

Velký zlom pro mě nastal když mi rodiče koupili pejska kterého stále mám a je to už 13 let. Nyní je to takový malý stařeček kterého zlobí srdíčko a záda. ZDE si můžete přečíst příběh o mém pejskovi a to o tom jak jsme jej vyléčili z ochrnutí.
Můj pes Falko mě uměl vždy pomoci, když jsem měla trápení seděl u mě a jako by mi nějaký hlas říkal "já ti rozumím". Nyní už vím, že to byl vždy jeho hlásek a když už naše zvířátka neumí mluvit tak jako my lidé mezi sebou tak dokáží komunikovat s námi jinak. 



Posledních pár let se tyhle věci u mě začali jakoby zesilovat a svoje zvířata dokáži slyšet v hlavě vážně zřetelně co mi chtějí říci. Mám s mojí malou ZOO opravdu skvělé vztahy a navzájem se respektujeme. Já se o ně starám s láskou a péči a oni na oplátku lásku a péči dávají mě.

Pro ujasnění, máme hodně zvířátek doma ale mezi moje jako fakt moje patří morče pan Wilbur, kočka Lily a kocour Karel a můj pejsek Falko.



Z vlastní zkušenosti mohu říci, že se mi nejlépe komunikuje s kočkami ale samozřejmě se dá komunikovat s jakýmkoliv zvířátkem. 



Když se moje schopnosti s komunikací se zvířaty začali více a více projevovat tak mi to moje okolí ani nechtělo věřit. Slyšela jsem, že to jsou kraviny a, že si vymýšlím. Proč bych měla? Možná přišlo některým lidem vážně divné, že můj kocour mi dokázal říci kdo je jeho otec. Možná mi nebudete věřit ani vy. 
Karel, můj kocour semnou mluví vážně často. Z malé potvůrky co jen kousala a škrábala se vyklubal obří a ukecaný mazel. Jelikož je to kocour tak si občas povyrazí a na pár dní uteče. Vždy mám o něj velký strach a proto ho v mysli vyhledávám. Dokáži se na Karla napojit jako i na moje ostatní zvířata. Když ho poprosím a řeknu mu, že mám o něj už strach a je pryč dlouho tak do pár hodin se ukáže a já mohu být zase klidná.
Někdy by mě zajímalo na jakou vzdálenost takové věci fungují jelikož jsem byla přes celou ČR pryč a moje kočka Lily semnou komunikovala a ujišťovala mě, že je vše v pořádku. 

Vaše zvířata ví dopředu co uděláte, ty moje mi snad stále čtou myšlenky a někdy si přijdu díky tomu využitá :D. Jsou to takové vypočítavé potvůrky někdy. Někdy si přijdu jak cirkusák když vyrazím ven s pejskem a za zadkem mě jde Karel a Lily a všichni jako poslušní pejsci. No ještě jsem tak nikoho neviděla chodit ale třeba nejsem jediná. Naštěstí moje kočky ví kde jsou hranice a neodváží se chodit do města a proto na mě většinu času čekají někdy na rohu uličky u hlavní silnice a až od tam mě doprovodí domů. 

V mém životě vždy bude obří místo pro tyto kouzelné tvorečky a nedovedu si představit život bez zvířat. Kolik zkušeností a moudrostí mě stále dávají. Je jich nespočet. Mohla bych snad sepsat ají knihu ale rozhodla jsem se vám tohle sdělit v tomhle článku. 

Pokud jste také takový milovník zvířat jako já a máte nějaké, tak vám přeji at vás na vaší cestě životem doprovází vaši malí a milí tvorečkové co nejdéle! Věnujte se jim s láskou a pochopením tak jako to oni dělají pro vás.

Siren

Komentáře

  1. Úplně s tebou souhlasím. Také patřím mezi lidi, kteří měli zvířata od malička a mám je opravdu ráda. Teď mám teda jen psa a rybičky, ale už se těším až se přestěhuji jednou do baráčku a pořídím ještě jednoho psa a něco malého k tomu :D Jsou prostě mojí součástí a jsem ráda, že mě rodiče vedli k tomu je mít ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě k tomu vedla máma a pak jsme k tomu přetáhli ají táty :D. A navíc jsem byla vždy tvrdohlavec takže domů jsem bez dovolení tahala vše možné. Už mě to přešlo a 3 roky jsem nic neprovedla :D.

      Vymazat
  2. Velmi zajímavý článek. Také máme doma kočky, ale já si s nimi moc nerozumím. Celkově moc netáhnu ke zvířatům. Možná to bylo tím, že když jsem v děství chtěla zvířátko, žádné jsem nedostala :/ :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Myslím si, že to tím určitě je. Mám s tým vlastní zkušenosti. Když člověk ty zvířata v dětství nemá tak jejich kontakt nevyhledává ale jde to změnit. :)

      Vymazat
  3. Nejsi blázen, mám to stejně. Teď jsem si pořídila štěně NO, a jsme jako dvě spřízněné duše. Pozná, když je něco špatně. Naposledy, když jsem seděla jako hromádka neštěstí na posteli a brečela jsem, tak se za mnou přitulila, dala mi packu na ruku a upřeně se podívala do očí jako kdyby říkala ,,to bude dobrý, jsem tu s tebou..''. Když jsem jako dítě měla 3 pejsky, byli to moji nejlepší kamarádi.

    Kolikrát si říkám, že se odstěhuju na nějaký pustý ostrov s hromadou zvířat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti moc přeji ten krásný vztah s novým štěňátkem! :) Oni umí vážně pomoct jak snad nikdo.
      Ten pustý ostrov by mě také vyhovoval :D a to docela často.

      Vymazat
  4. Hezký článek :) PP

    OdpovědětVymazat
  5. Taky už jsme měli a máme doma spoustu zvířat. Ale neumím jim porozumět tak, jako ty. I když by se mi to někdy dost hodilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to chce prostě jen cvik aby jsi uměla navázat nějaké lehké spojení s nimi. Někdy ale nemusejí chtít, někteří jsou tvrdohlavci.
      Časem třeba natrefíš na nějaké zvířátko s kterým si budete navzájem rozumět. :)

      Vymazat
  6. Hezký vztah se zvířátky se mi líbí. Myslím, že by sis rozuměla moc s mou nejstarší vnučkou. Ta, když doma na vesnici v domečku chytili myš, tak ji honem vysvobodila a pustila zase zpět do zahrady. Syna mohlo trefit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych dělala to stejné. :D Vůbec se jí nedivím, že takové věci provádí. Já v práci ničím pastičky na myšky. :D :D

      Vymazat
  7. Asi chápu, co tím myslíš. Někdy jsem ten pocit mívala a mám taky. Neslyším slova... ale stačí pohled do očí a vím přesně, co to zvíře cítí nebo myslí si. Slova by to nepopsala tak, jako to pocity dokážou. Každopádně jelikož jsem zároveň i trenér - když to tak řeknu samolibě, ale minimálně pro svého psa ano - pak samozřejmě sleduji bedlivě i tu "hlasitou" komunikaci. Teda ona je beze zvuků, ale je tak hlasitá, že pro trénované oko své názory to zvíře přímo křičí. Jde o postoj těla, výraz ve tváři, pohyb ocasu, sklon hlavy, postavení uší... všechno, úplně všechno, co pes nebo kočka vyjadřuje svým tělem, je komunikace. A někdy na nás takto opravdu křičí, i když my je neslyšíme. Ale to už jsem někde jinde. To, o čem mluvíš ty, je telepatie. Já popisuju rozhovor. A mezi tím je velký rozdíl, každopádně ne každý má rád, když se mu druhý hrabe v hlavě, zatímco v rozhovoru každý poví, co říci chce. I proto mi to přijde jako trochu šetrnější způsob komunikace. Jen se člověk musí naučit ten zvířecí jazyk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano samozřejmě je super umět ají tou "jejich" řečí a rozeznat podle postoje a výrazu jak se dané zvíře cítí a co nám chce říct. U psů je to poměrně lehké, že pak člověk co jim rozumí ají odhadne zda se nechá ten obří hlídač za plotem pohladit :D což dělám stále a přítel mi za to nadává "Když je tam plot tak se asi za něj nemá sahat ne?!" :D ani na mě nepočká a dělá, že mě nezná.
      Moje zvířata na mě právě začala telepaticky a byla jsem z toho ze začátku docela v šoku a proto ají píšu, že jsou to pěkní vychcánci :D a často mě lezou do hlavy .

      Vymazat
  8. Asi si tě pozvu k nám aby sis promluvila snašemi kočičkami a nebo aby jsi řekla aby se měli rádi a nesyčeli po sobě Oni nevydrží ani chvilku spolu v jedné místnosti. Naše kočička se bojí toho nového výtržníka kocoura.
    Ale docema mě tvoje schopnost zaujala. Když má někdo trpělivost nebo dar, tak se něco podobného taky projeví :)

    Zvířata mám ráda, ale mám z většiny strach, že mi něco udělají, naší kočky se dotkne jenom náš tatka jinak po každém už drápala a kocourka jsem si už pohladila

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí