Hektické období svátků

Konečně chvilka většího klidu na napsání článku. Ano bylo toho dost a čas utíká šíleným tempem. 
Možná by jste rádi věděli jak tenhle čas u mě probíhal a co se dělo. Tak se můžeme do toho pustit a snad toho nebude moc. 

Nevím proč ale takhle fotka se mi líbí. 
Je fakt divná a je focená večer před Štědrým dnem. :D

Štědrý den...
Žádný sníh, mlha... Každopádně jsem byla ráda, že ten den již nastal a těšila se na jídlo a na radost ostatních. Vzbudila jsem se (jako každý jiný "člověk" :D ). Dopoledne jsem dodělávala s maminkou nějaké cukroví a chlebíčky. Na oběd jsem si dala polévku a odpoledne navštívila jednu starou paní která bohužel nemohla mít děti a tak je odkázaná jen na přátele a do toho je tedy ještě slepá. Někdy si říkám proč zrovna tak hodné lidi jako je ona postihlo to co je postihlo. (Zjistila jsem, že slepí lidé umí asi ty nejlepší mandlové rohlíčky a byli všechny stejné!)
Pak jsme šli na hřbitov zapálit svíčky a už se začínalo stmívat. Všichni jsme se již těšili domů až začneme připravovat večeři. Já měla kuřecí maso a vlastně až na mámu která měla kapra, tak jsme jej měli všichni. A samozřejmě bramborový salát.
Šla jsem na zahrádku s pejskem a jakmile jsme přišli tak byli již dárky pod stromečkem a Falko je začal škubat. Je na to naučený a rozbalil tak sestře dárek :D, který jsme museli lepit. Náš pes je horší jak dítě, již u večeře nervozně kňoural. Pak jsme tedy šli rozbalovat všichni a on se z toho radostí počůral. Divím se, že to tentokrát nikdo neschytal.
Nemám ráda chlubení se co jsem dostala, tak vám napíšu, že jsem dostala to co jsem si přála (+to co jsem si vybírala) a byla jsem za to moc a moc ráda. Mohla bych ale napsat, že tam samozřejmě byl i kámen a to Vltavín a taková koulička větší a má naprosto krásnou barvu.
Následovalo zase cukroví a leháro u televize se Sám doma. Rychle jsme s přítelem usnuli, asi tak jak praštění do hlavy. 

Den následující...
Babička. Víc netřeba psát nebo jo? Tradiční návštěva babičky kde potkáme zbytek rodiny. Od babičky jsem dostala peníze jako každý rok (hádejte na co byli již investovány). 
U babičky další jídlo. Proboha kdo to má pořád vše jíst? :D Každý den salát a maso. Již jsem odmítala jíst po tomhle dni cukroví a začala razantně vynechávat a odmítat. 

Na Štěpána...
Odjezd na druhý konec ČR za přítelovou rodinou. Jeli jsme autem společně s bráchou mého drahého a jeho přítelkyní.
U přítelových rodičů začal další shon. Hned po příjezdu další dárky a další jídlo! :D Ale již jsem byla ve stádiu odmítání jídla. 

Dny ostatní...
Až do 29. jsem byla mimo domov u přítelových rodičů a tam proběhla samozřejmě návštěva jeho babičky. A když měla být návštěva druhé babičky tak mi bylo špatně a zůstala jsem v posteli. (Žádné přejezení pouze ženské problémy).
Co vám budu povídat, doma je doma. Ale byl tam sníh a sněžilo! Je to krásné město ale na mě trochu větší (Klatovy). Sehnala jsem tam vážně skvělé Křišťály na náhrdelníky. Ani nevím zda půjdou pak do prodeje :D. Jedná se o to, že v některých je fakt velká duha, pak tam mám dvojčata s duhou a také tam jsou "okénka". Takže uvidíme.

Předčasný narozeninový dárek. Od přítele. :)
Tento Vltavínek jsem dostala před Vánocemi dokonce ještě a udělala si z něj náhrdelník.
 Nyní jej stále nosím u sebe.

Již vyšťavená z lidí jsem nyní spokojeně doma. Po příjezdu domů na mě čekal balíček. Použila jsem ně něj ají peníze od babičky abych si to mohla koupit. To bych nebyla já kdyby to nebyl zas kámen, že? Tentokrát jsem o něj obrala jednoho pána. Pán ho dával jen tak na úkázku na internet a já mu hned psala zda by jej neprodal :D. No měl ho ve sbírce 12 let a moc se do toho neměl, prý takový už nesežene. Ale já dostanu většinou to co chci. Mám ho doma. Je to Křišťál s více než pěti bublinkami vody které cestují přes kámen. Prostě pecka, co vám mám povídat. 
Bohužel jsem moc nefotila a ani to nemám ve zvyku toto dělat během svátků. Přijde mi to moc osobní a tak.

Již s Vltavínken na krku. :) Vypadá, že je černý ale není.

Byla bych ráda kdyby jste mi napsali jak jste se měli vy a co děláte nyní. Já čerpám síly na Nový rok a nové články a tak dále. :)

Mějte se krásně a odpočívejte.

Siren

Komentáře

  1. Týjo, ty těch kamenů musíš už mít, ale zírám, že ti ten pán ten kámen prodal. :-) Jo, to já jedla jen u nás normálně večeři a u dalších jsem naštěstí už nic neměla... :-D Spíš jsem ujídala cukroví. A máš mega hustý vlasy, holka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano mám jich vážně hodně a snad nikdy nebudu mít dost :D.
      Děkují, kéžby se tyhle barvy na vlasech tak rychle nevymývali :/ :D.

      Vymazat
  2. Tá prvá fotka sa aj mne veľmi páči, je taká zvláštna. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je :D, to je tak když se fotí s bleskem tráva a prostě vznikne tohle.

      Vymazat
  3. Nekdy jsou ti lide tak hodni prave proto, co je postihlo. A uprimne nejak neverim, ze slepi lide jsou uplne slepi - myslim si, ze 'vnitrnim zrakem' toho dokazi videt vic nez jini lide. Pokud chteji, samozrejme.
    O tom prejezeni nebo zenskych problemech mi ani nemluv - taky se mi oboji seslo dohromady a jen jsem valela sunky 😁.
    Ten nahrdelnik je jako vzdy bozsky!
    A moc ti to slusi! S Vltavinem i tou fialovou, divim se, ze ti porad tak drzi. 😁

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí