Oznámení a novinky týdne !

Doufám, že máte krásný víkend a užíváte si volna plnými doušky! :) Ráda bych vás v mém článku informovala o pár věcích a provedla vás tím co na mě v týdnu číhalo a čekalo! :D


Možná jste si všimli, že články nevychází tak často ale nemusíte se bát. Je takový ten čas kdy nikdo nemá čas. Víte co myslím :D. Vánoční čas a já si jej naplno užívám ! Každý týden mě uteče jako voda a to i když chodím každý den do nudné práce! Takže žádné strachy pokud je někdo máte, že bych to tu chtěla zabalit ale musím se přiznat, že i to mě napadlo zrovna nedávno. Taková ta chvilková myšlenka "Má to vůbec cenu?" no nevím co mě to přepadlo v tu chvíli ale je to zamnou! Články budou a v předvánočním čase spíš ty zápisníčkové ale ovšem ne jen ty, mám nachystaných i pár novinek o kterých chci psát a chci pro vás i něco nakreslit!

Víte jaký jsem měla pracovní týden? Super! A představte si to ale v pátek jsem se i hoodně pobavila. V práci máme nějaké ty lidi ukrajinského původu no a jedna paní je strašně moc urážlivá, že víc to asi ani nejde. Když po ní někdo něco chce (nadřízený) tak se urazí na všechny, že to musí dělat. A to se stalo v týdnu. Byla poslána na práci co asi nechtěla dělat a přestala se všema komunikovat a mluvit, ani nezdravila. Tak jsem si říkala co s takovým člověkem, prostě ji budu taky ignorovat. Paní jsem střídala v práci na přestávku a vždy k ní přišla ona se zamračila nic mě neřekla a odešla a takhle to bylo pár dní až jsem se v pátek dozvěděla, že prý o mě říká jak jsem strašně protivná a že ji nemusím chodit ani střídat na tu přestávku :D :D já a protivná na někoho, to by jste mě museli znát. Prostě jsem si jen řekla jak ona na nás tak já na ni a vidíte jak to dopadlo. Takže když jsem ten den pak paní uviděla tak se mi chtělo strašně smát :D a myslím, že to na mě bylo dost vidět a v ten den na mě dokonce promluvila už ají. Takže bacha ale jsem strašně protivná a zlá! :) :)

Podařila se mi úplně skvělá věc. Víte co? Sehnala jsem lístky na Duška. Lístky na představení pana Duška jsou vždy za pár hodin vyprodané a já měla to štěstí a hned jsem to stihla a představení bude až v lednu a moc se těším! Líbí se mi to co říká a jaké má názory. Co na něj říkáte vy? Znáte nějaké jeho představení? :) Nikdy jsem na něm ještě nebyla, vždy koukám na youtube jen. 

Dále se mě podařilo vyhrát na aukci Křišťál z Ruska za což jsem také moc ráda jelikož jsem z Ruska sháněla a musím vám říci, že to není moc lehké ani pro mě. Má cca 100 gramů sice takže k mému skoro půlkilovému Ruskému takový malý bráška. Hned ten den jsem ho naložila do misky se solí přes noc a den, jelikož se mě už nechtělo v tom mrazu k potůčku. :D Nyní je na mém oltářku s ostatními miláčky :3.

Když už jsem u těch kamínků, to co pro vás chci namalovat jsou budou formy krystalů aby to vše bylo srozumitelné a ne na fotkách kamenů kde je to mnohdy vážně špatně vidět. :)

A začnu kreslit. Rozhodla jsem se, nebo spíš můj přítel rozhodl když mi dnes v LIDLU koupil takovou sadu na kreslení. Řekl, že to budu mít na narozeniny které mám v lednu tak jsem souhlasila. Ale on mi to dal hned po příjezdu domů :D, prý bych mu to jinak nedovolila to jen tak koupit. A měl pravdu.
Dříve jsem kreslila pořád a nejraději uhlíkama a tužkou. S barvičkami jsem moc nekamarádila. Takže, pomale začnu malovat. Musím říci, že se docela bojím co to ze začátku bude ale snad to nějak překonám. 



Docela dost si nyní všímám, že se motá všude nevěra. Přemýšlím, že o ní dokonce napíši nějaký článek ale nevím zda se do takové věci pustit. Nevěru vidíme všude v seriálech a ve filmech a kolem nás prostě. Snad všechny moje kamarádky s ní mají zkušenosti a to hlavně, že byli v té roli, že ony byli nevěrné a já jsem byla vždy ta co to nechápala proč takové věci dělají a mají z toho dokonce radost. S takovými lidmi jsem se přestala stýkat a ne jen kvůli tomu, že byli nevěrné! Byli to vesměs nevyrovnané osoby a to si myslím, že byl ten jejich bodík proč tohle dělali.

Byla jsem s kamarádkou v pátek na vycházce a poté v takové "čokoládovně" dala jsem si horkou čokoládu a k tomu levandulovou pralinku která byla naprosto skvělá! Při odchodu jsme si  sebou vzali svařák :D. Kamarádka nemá zrovna ideální vztah a možná vlastně trochu narážím na odstavec nad námi. Řekla jsem si "Zase?!".
Pokud se nebojíte, můžete mi napsat nějaké vaše zkušenosti z doslechu nebo přímo vaše.

Dnes jsem s rodiči navštívila nedaleké a malé vánoční trhy :), dala jsem si medovinu a svařák a nyní si o mě asi budete myslet, že jsem ochlasta :D. Všude píšu o svařáku. Bylo mi fajn a byla zima. Měla jsem možnost vyzkoušet nové kozačky které jsou naprosto nádherné a skvělé ale nemám foto :/. Tento týdn jako bych zapomněla fotit tak jsem většinu vyfotila nyní na večer abych vám alespoň něco ukázala. Táta mi tam koupil měšec na kamínky. Potřebovala jsem něco většího na větší kámen a mám to!

Je skvělý a vybrala jsem zelenou barvu. :) 

Tímto bych se s vámi chtěla rozloučit a popřát vám krásný zbytek víkendu! :) 

Siren

Kéžby! :D 

Komentáře

  1. Zase si užívám ten příval dobré energie po přečtení článku! :D
    No koukám, že máte v práci milou paní, asi si taky budu dávat pozor na protivnou a zlou Siren xD Paneódin, jak jí to vůbec mohlo napadnout?
    Jé ty sady na kreslení mám doma dvě... rodiče vždycky zapomenou, že mi to dají na Vánoce a ačkoliv je to úžasná věcička celkem se modlím, abych letos nedostala třetí :D Na tvoje kresbičky se moc těším :3
    Nevěra je pro mě skoro sprosté slovo :D Chápu, že občas se ta chemie ukáže jinde než by měla, lidi jsou občas nevyzpytatelní, ale nenávidím právě to, jak někteří jsou nevěrní je proto, že je to baví, zvyšuje jim to ego a přináší nové kořisti. A jak já se vždycky nasměju, když slyším vychloubačné historky mých vrstevníků, jak podvedli svou drahou polovičku v tom a támhle tom klubu... nebo když nemají drahé polovičky, stačí mi už jen ty klubové historky samy o sobě. Achjo, co jsme to za generaci? :D
    A k tomu poslednímu obrázku - na tohle stále čekám, seber svičky a jedem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně to tak pozitivně působí na tebe? :D To je super.
      Jo v práci je někdy vážně sranda, ještě srandovnější je, že se najednou semnou začala bavit a pomlouvá předemnou tu paní která mě řekla to co o mě tato rozhlašuje :D no některé věci mě hlava nebere!
      No asi bude trvat déle než něco ukážu pokud vůbec něco tedy :D mám strach.
      No právě mě překvapuje jací jsou lidi prasata vlastně, asi mám zastaralé názory nebo já fakt nevím jako. Nedávno jsem říkala, že se vlastně stydím za to, že jsem člověk. :D Jestli se to o mě dá říci tedy.
      Také čekám! :D Potřebujeme ještě pláž a moře :3333

      Vymazat
  2. No jo, vánoční trhy a shon jsou klasika :) nevěru neuznávám v žádném případě a bohužel je taková jedna moje kamarádka, že jí nepřijde ani trochu blbé podvádět svého přítele a nemluvit s ním na rovinu. Nepochopím to, přijde mi to hnusné a neuctivé vůči tomu druhému. Ta sada na kreslení je super, kdysi jsme s kamarádkou taky takovou chtěly, ale byla na nás drahá :D :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano patří to k tomu :) ale čeho je moc :D.
      Nechápu jak si ti lidi pak dokážou tak lhát do očí a přesvědčovat o opaku. To asi ani nemají svědomí.
      V Lidlu je mají naštěstí docela levné! :D Uvidíme jak u mě dopadne.

      Vymazat
  3. Tak to ti gratuluji k výhře křišťálu. Je dobře že to vyhrál někdo takový jako ty, někdo kdo to opravdu ocení a má z toho radost :) Vánoční trhy jsou super a už tenhle nebo příští týden se také chystám vyrazit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! :)
      Tak snad jsi si trhy užila, já přemýšlím zda vyrazit ještě v sobotu před Vánocema ale fakt nevím :D.

      Vymazat
  4. Hele kdyby jsi to nenapsala, ani by mě nenapadlo ti napsat, že moc piješ svařák :D :D Moc se těším na tvoje obrázky! Já třeba sama moc malovat neumím, ale podle předlohy mi to celkem jde :) A ohledně nevěry - tak když doprčic nejsem šťastná ve vztahu, tak snad z něj odejdu ne?!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkají o mě, že jsem taková nepředvídatelná osoba. :D
      Když je předloha tak to jde lépe to ano. Uvidíme co moje ruka vyplodí.
      No také bych si myslela, že to tak bude ale horší na tom je, že ti lidé někdy jsou v tom vztahu šťastní a dělají tohleto.

      Vymazat
  5. Hele, jak jako zabalit to tady?! Jistě, že to, co píšeš, má cenu! Bez tebe bych teď neměla svou hromadu sodalitů a dva krásný křišťály na krk, po kterých jsem dlouho toužila... což mi připomíná, že ti musím moc poděkovat za krásný balíček, vůbec jsem nečekala, že přihodíš i vzkat a bylo to hrozně pěknýý, to mýdelko je fakt krásný (viděla jsem ho na fotce tady ale naživo je ještě hezčí!) a božsky voní a já znovu moc děkuju!!
    Což mi připománá, jestli jsi tady něco na blogu neměnila v nastavení? Koukám, že ostatní ti do komentárů normálně píšou, ale mně už se asi týden nezobrazují tvé články, jen menu vlevo, jinak se mi zobrazuje prázdná stránka... ve všech třech prohlížečích, akorát na mobilu mi to jede, jak jsem dneska zjistila, tak jsem se rozhodla odepsat ti a přeposlat si to do mobilu a pak ti komentář vložit, ale je to trochu složité jak asi slyšíš. :D Tak mě napadlo, jestli nevíš, proč to tak je.
    Na tvoje kresby se určitě těším! Jestli chceš malovat krystaly, tak to hodně štěstí, přijde mi to dost těžké, něco jako malovat sklo a skleničky a takové průhledné lesklé věci, to není žádná sranda. :D Stínování a odlesky a tak. Ale určitě to zvládneš. :)
    Ten měšec je moc hezký, úplně jak vystřižený ze Zaklínače nebo celkově z doby středověké, kterou zbožňuju! Jen pro mě by to byl způsob, jak ztratit mnoho kamínků najednou... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že takové myšlenky napadnou kohokoliv a nebo ne :D nevím. Každopádně mě to už úplně opustilo.
      Tak jsem ráda, že balíček v pořádku dorazil a líbí se ti :). Byla jsem úplně zoufalá z toho, že ta obálka je tak plná a bála jsem se aby s tým pošta nic neudělala :D ale prostě jsem ti musela poslat nějaký dárek když budou ty Vánoce! :)
      V nastavení tady jsem nic neměnila :/ docela mě tvoje zpráva zarazila, zajímalo by mě zda to tak má ještě někdo. Nemám nyní moc času, mám takový blbý směny takže bych nestíhala nic tu měnit :D. Každopádně doufám, že to je jen nějaká dočasná chyba nebo tak něco. Nenapadá mě vůbec proč by to tak bylo :(.
      Krystaly bych ráda ale trochu zjednodušeně raději :D. Zatím mám rozkreslený jeden obrázek no a mohlo by to být lepší. O krystal se ale nejedná zatím.
      Z měšce jsem byla úplně nadšená a musím si jich koupit víc ! :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí