Hýbeme se

Možná vám již z nadpisu článku bude jasné o čem tak trochu bude.

Kde začít. Každý určitě víme na co máme a nemáme talent, někomu jde víc hudebka a někomu sport a takhle bych mohla pokračovat. Někteří jsou přímo polena na sportování ale zato jim jde něco jiného. A jak jsem v průběhu věků na tom já? Jak se "hýbu"? A co chci dělat.

Výsledek obrázku pro yoga animal

Začnu úplně od začátku.
Jednou se dvoum štastným a moc zamilovaným lidem narodila holčička i když teda chtěli malého Ládíka, tak i přesto byli šťastní. 
Malá Martinka rostla a rostla a byla čindál víc hyperaktivní, skákala po gauči a po postelích a rodiče nevěděli co s ní! A pak uviděli v novinách nábor do gymnastického kroužku. Řekli si, že by to bylo možná vysvobození a malinká Martinka se tam určitě utahá.

A tak to začalo, chodila jsem po dobu 7 let do gymnastiky 3x týdně na 2 hodiny. Moc mě to bavilo a chodila jsem tam vlastně od první třídy. Jezdila jsem na soutěže po celé ČR a vždy když jsem se dostala někam do ciziny tak jsem onemocněla (jako by to bylo naschvál). Vždy jsem se nějak umístila a ještě nyní mám doma diplomy a medaili. Přišla nová trenérka a pak zase nová a mě už to nebavilo jako dříve s tou starší, už se tak tvrdě nemakalo a to mě začlo vadit. Tak jsem skončila. Do dnes na to vzpomínám a je mi to líto, že to tak dopadlo.

Ještě jsem ani neměla zuby :D !

Nicméně jsem začala chodit do baletu a do stepu a zároveň jsem se věnovala jízdě na koni. Jízda na koni mě vydržela nejdéle a toho ostatního jsem se musela vzdát kvůli škole a neustálému dojíždění. Bylo na mě toho moc. Koně jsem měla přímo v té vesnici kde jsem bydlela takže to bylo super ale pak jsme se odstěhovali a tak skončili ají koně ke kterým se chci neustále stejně jednou vrátit !

Začala mi střední škola a ze začátku jsem se věnovala jenom škole a žádný koníček jsem neměla ovšem po nějakém tom roce jsem začala chodit do posilovny. Chodila jsem tam 3x týdně. Musím říct, že tohle bylo ještě docela nedávno a musela jsem se toho vzdát na chvíli kvůli maturitě a zdravotním potížím. Jak jsem tak chodila do posilovny tak jsem si v tom našla velkou zálibu, chtěla jsem větší a větší svaly. Můj táta chodí také cvičit už stráášně dlouho a jako mladý byl v kroužku kulturistiky. 

Takže tohle chci v co nejbližší době obnovit! Baví mě posilování a to jak každou chvílou jste silnější víc a víc a vše to roste :D. Samozřejmě nejsem takový ten typ kterému se líbí "babochlapi" prostě žena co už skoro vypadá stavbou těla jak muž.
Musím se do toho zas pořádně obout, začátek je nejhorší protože člověk strašně lehko zleniví. 

A co tedy dělám nyní?
Možná to bude už rok co cvičím jógu a začlo to právě zdravotníma problémama, záda a tak dále. Jóga mi moc pomohla a každý si v ní najde něco co ho bude fakt bavit. Vytvářím si sama sestavy a když se mi chce tak koukám na videa a cvičím podle někoho a zkouším něco nového. Vzhledem k tomu, že jsem se hýbala od malička tak mě docela ohebnost zůstala takže to je velké plus jelikož některé jógové pozice jsou :D no však víte.
Jsou dny kdy ji cvičím každý den a někdy také jen jednou do týdne. Jak mám čas.
Když je pěkné počasí tak jezdím na kole s rodinkou, neujedeme sice 100 kilometrů ale je to ají super relaxace :), někde v přírodě na kole. Dříve jsem se na kole dopravovala úplně všude ají s Falkem (můj jorkšír) jsme jezdili všude na kole (on pochopitelně neměl kolo :D). Dnes už je starý a kleplo by ho. Někdy vytáhnu kolo ají když je fakt hnusně a nechce se mi chodit pěšky nikam, protože je to rychlejší.
No a pak tu máme takové ty běžné aktivity jako třeba kolečkové brusle a normální brusle na kterých také jezdím moc ráda ale většinu času není s kým a tohle mě moc nebaví když jsem sama.

Výsledek obrázku pro yoga animal

No a mohla bych tu pochopitelně dát nějaké fotky ale na to se moc stydím a nechci nikoho pohoršovat. :D Možná později.

A nyní je řada na vás, jak jste na tom s pohybem? :)

Siren


Komentáře

  1. Ta fotečka na začátku je užasná :)
    No talent máš určitě pěkný. Začalo to ve 3 třídě základní školy, co jsem se přihlásila do gymnastiky, byla jsem tam necelý měsíc. K rodičům přišla učitelka a ptala se. "Opravdu chcete aby dělala tohle? Vůbec jí to nejde. neměla by se zaměřit na něco jiného?" Tělocvik v lásce opravdu nemám.
    Jestli tě to bavilo a vzdala ses toho jenom kvůli škole, tak to je škoda. Ale škola je asi přednější... Mě joga, nijak extra nebere, ale taky začínám v něčem cvičit.
    Ale ty kolečkové brusle jsem chtěla taky vyzkoušet a do dnes jsem neměla tu možnost.
    Ale je pěkné jaké máš aktivity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bavilo a moc, škola vezme hodně času a všeho ostatního vlastně také.
      Kolečkové brusle jsou super jenže musím mít někoho s kým bych jezdila :D mě to samotnou moc nebaví zrovna tohle, kolo je pro mě lepší to se projedu ají sama.
      Děkuji :) snažím se prostě se nějak hýbat.

      Vymazat
  2. Fíha, tak tomu se říká pohyb :D..
    Já jsem jako malá též chodila na gymnastiku, ale nebavilo mě to tolik, a tak jsem se rozhodla skončit. Koníček, který mi opravdu vydržel: KONĚ. Bohužel nynější zdravotní problémy mě velice omezily, a ke koním jsem se dlouho nedostala.. Čeká mě cesta, dlouhá cesta, ale prostě koně jsou moje láska :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohyb je potřeba! :D
      Koně, těm jsem se věnovala několik dlouhých let. Jezdila jsem ají na jezdecké tábory. Můj sen je mít svého koně ale je to vše tak strašně těžké a drahé! Navíc není jen tak lehké najít dobrou stáj na jezdění a tak :/.
      Tak at se ti tvá cesta za koníkama splní! :) :)

      Vymazat
  3. Jógu chci také zkusit. Na koních jsem jezdila také, ale též jsem se toho kvůli maturitě vzdala. Chtěla jsem po ní pokračovat, ale odstěhovala jsem a začala chodit na vyšší odbornou, takže času je zase málo :/

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joga je vážně super :), navíc je moc dobrá ají na uklidnění a tak.
      Nojo zase ta škola a jak není škola tak je práce a tak :/ času je málo. Nejlepší je mít svůj koníček i jako práci! :)

      Vymazat
  4. Gymnastika, to bylo být super :) Já do posilky moc nechodím, protože nemám moc času a jako studenta by mě to zruinovalo xD Jógu také cvičím už přes rok, snažím se 30 minut týdně :) A s těma fotkama tě naprosto chápu! Ani já nejsem tak odvážná, abych ukázala svojí postavu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejlepší je si do posilovny pořídit permanentku a to není tak drahé ale hlavně to donutí člověka tam fakt chodit když je jen na měsíc :D. Joga je moc super, alespon něco :).
      Trochu jsem se nejdříve bála sem dát jen obličej a natož postavu to fakt né :D. A není to tím , že bych měla něco neobvyklého :D....

      Vymazat
  5. Tak to jsi dobra. Já jsem se o pohyb snažila uz od mala. Samozřejmě ze jsem jako malá litala všude venku, ale takové ty sportovní kroužky, tak na ty jsem nechodila. Byla jsem spis takový ten kreativec a chodila na keramiku apod. Teď je mým pohybem hodně chůze a procházky se psem :) Ale článek je opravdu pěkné napsaný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde, že jsou jakoby dvě poloviny a tou jednou jsou ti kreativci a tou druhou sportovci. Někomu jde teda obojí a na to jsem měla štěstí já, akorát jsem teda nikdy nebyla na hudebku ale na výtvarku :D:).
      Děkuji :) :).

      Vymazat
  6. Je super, že jsi už odmala měla dost pohybu :) já naopak teď několik let neměla téměř žádný a ve škole jsem se letos přihlásila právě na tu jógu. V pondělí jsem měla první lekci a odcházela jsem totálně zničená, všechny svaly roztřesené a namožené :D snad se to brzy zlepší, protože jinak to bylo fajn :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, ty máš teda pořádný sportovní základ!
    Věřím, že ta atletika od malička ti určitě pomohla v tom, abys dnes byla ohebnější a měla radši sport než my, kteří nic takového jako malí nenavštěvovali. Ale jak tak čtu, s taťkou kulturistou to máš už v genech. :D
    Já byla vždycky ten typ, pro koho bylo "sport" sprosté slovo v jakémkoli smyslu (sledovat to, vykonávat ještě horší!), ale se psem se to pak změnilo, protože jsem měla parťáka, který mě popoháněl a byl se mnou v pohybu jedna duše. Zašlo to až tam, že mě začlo bavit cvičit Jillian, a to jsem dříve nesnášela cvičení nejvíc. Ale začala jsem toho dělat asi hodně najednou (běh, brusle, cvičení, radikální změna stravy a nárůst bílkovin) a kvůli problémům s břichem jsem taky musela zmírnit svůj režim... i když přítel mě do fitka tahá teď furt, já ty pohledy lidí na sobě nesnesu a radši si jdu zaběhat do lesa, ty pohledy srnek zpoza stromů mi tak nevadí. :D
    A určitě bych se nebála vzhledu "babochlapa", jak říkáš :) jak sleduju přítele, jak intenzivně cvičí a to už nějakou dobu, ty svaly pořád nejsou, co by si on představoval, a v případě ženy to posilování fakt spíš tvaruje do pěkné postavy... kdyby chtěla mít ty kulturistické svaly, nějakou dobu to potrvá a musela by fakt hodně makat. :D
    Tak držím palce, ať se vrátíš ke všemu, co ti chybí, co nejdříve! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí