Začátek

Některým jistě došlo, že mám trochu méně času. Chtěla bych vám dnes ukázat, kdo je nyní můj malý požírač. :)

Tento rok mi umřel pejsek, měla jsem ho od toho co jsem byla dítě. Je těžké si zvyknout na to, že už tu nebude. Rodiče si chvíli potom pořídili Jorkšírka. Leo je nyní nový přírůstek do rodiny. Kdo někdy měl Jorkšírka tak jistě víte jací jsou. Jsou to divoši a nechají se lehko rozmazlit. :D Je to takový malý líbač. Všechny olizuje a je vysoce hyperaktivní, i když už nemůže tak musí. :D
Odstěhovala jsem se nyní v Květnu od rodičů. Nyní bydlím s přítelem v bytě. Bytovka... Snad článek sám pro sebe? Našli jsme si krásný byt hned vedle přehrady a lesů. To je vážně velké plus. Našla jsem si novou práci a nyní v pátek nastupuji. Jistě vám o ní budu muset napsat, jelikož se jedná o něco vážně zajímavého. Budu pracovat jen na ráno a budu mít dost času na vše. Žádné pitomé směny.

Říká se, v novém bytě, nové dítě. U nás to tedy neplatí. Pořídili jsme si pejska. Chtěli jsme kočku ale to by byla chudák. Jsme docela akční pár. Chodíme věčně na vycházky a jezdíme hodně na hory. Kočku bych těžko někam takhle pořád brala. Vyhrál pes. Vybrali jsme si dvě plemena která by jsme chtěli a mezi ně patřil Welsh Corgi Pembroke a Border Colie. Kdo nesháněl Pembroka tak neví jak je to v Česku těžké. Pejsci bývají z dovozu. Přiletí vám prostě letadlem. Ale jakou pak máte jistotu kde bydlel a tak dále. Na štěňátko by jsme čekali minimálně půl roku. Psala jsem snad na všechny chovné stanice. Štěňata jsou zamluvená a to ještě ani neproběhlo krytí. Také se počítá s trochu tučnou částkou peněz. Přece jen nejde o běžné psí plemeno. Velice oblíbené plemeno v královském dvoře. Kdo víte o co se jedná. Jsou prostě kouzelní.
V tom všem těžkém hledání, přítel ho našel. Border Colie. Pro tentokrát vyhrálo tohle plemeno. Nyní máme doma malého chytráka. Je neskutečné jak rychle se učí a chápe. Do ted jsem měla zkušenosti především s Jorkšírkama, Dobrmanem a Belgickým Ovčákem. A nyní tohle. Zvláště tento pes, musí být váš koníček. Rozhodla jsem se mu věnovat maximum času. Tak by to také mělo být, že?
Byla to láska na první pohled když se na nás vrhnul hned jak jsme si pro něj přijeli. Dostali jsme tolik pusinek a lásky. Každý kdo má pejska tohle období jistě zná. Krásné a náročné.
Jmenuje se Bailey.



Bailey si zvykl poměrně rychle. Zvykal si tu od začátku jako my. Já si teda budu zvykat dlouho, možná si ani v bytě nezvyknu. Jsem ten typ člověka co by chtěl bydlet v baráčku bez sousedů atd. :D Takže.

Máme za sebou i první výlet a to do Jeseníků. Nebojte, nebyli to žádné šílené tůry. Čas jsme trávili především u chatky.


Tak a tady jsou, Jorkšírek Leo a náš Bailey. Těžko říct kdo koho vychovává. Jsou od sebe tuším jen 3 měsíce. Troufám si říct, že již nyní jsou to nerozluční přátelé. Koukat se na ně je lepší než cokoliv jiného. :D


Myslím, že postupem času zde MOŽNÁ, budou články o mém pejskovi. Stal se velkou součástí mého života. Jak jsem psala na začátku. Štěstíčko požírající všechen čas. Ideální na zabavení pro moc aktivní mysl jako je ta moje. Nemám asi moc času se trápit. Skvělý pomocník. :)

Mějte se krásně. Hodně lásky přeji vám i vašim zvířecím společníkům. 

Siren


Komentáře

  1. skvelé, že si späť. tvojho psíka je mi ľúto, ale nikto z nás a ani zvieratká nežijú večne. Prežila si s ním krásne momenty a je na čase nejaké prežiť aj s Leom. Vyzerá roztomilo a dúfam, že budeš pridávať fotky aj časom nech vidíme ako rastie :D
    Idea napísať o tvojom psovi je fajn, podeliť sa o nejaké nezabudnuteľné zážitky, vďaka ktorím ostane v tvojej mysli a srdci. Osobne som za :),

    Veja

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se opakovat - tvůj nový požírač času je naprosto nádherný a je mi jasné, že si s ním musíš užívat spousty krásných chvilek :3 a psí přátekství mezi Leem a Baileym působí kouzelně :D gratuluji k nové práci a věřím, že tam budeš šťastná, ale opravdu umírám zvědavostí, o jakou práci se jedná, tak se o tu informaci s námi brzy poděl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši to je bobíííík <3 Gratuluji k pořízení. S tím corgim si mě docela překvapila, jak je to těžké, nám se s přítelem také líbí, ale jak tak koukám, nebude to jednoduché :D Ale stejně furt vede bígl.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, docela ráda bych slyšela nějaké vaše příhody ze života s bordeřím štěnětem, tak se určitě někdy zase na blogu ozvi. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je, ale pěkný... jsem zvědavá jestli mi někdy někdo taky opatří pejska, jelikož z nich mám velký strach. S kočičkami mi přijde, že si více rozumím.

    OdpovědětVymazat
  6. Bože ten je nádherný, takový by se mi taky líbil a hodil by se k té naší :D Zajímalo by mě, jak vypadá teď po takové době :)

    OdpovědětVymazat
  7. A jak se vubec pejsek ma :-)?

    uirwin. blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ježíš, ten je zlatý. ♥ Musím říct, že je opravdu rozkošný. A rozhodnutí věnovat mu maximum času rozhodně schvaluji, obdivuji a vítám. Přece jen je to kamarád, který tu pozornost a pohyb potřebuje.
    Jinak gratuluji ke stěhování. Byt u přehrady zní skvěle. Jak říkáš, baráček bez sousedů by byl jistě lepší, ale...možnosti jsou mnohdy omezené. Aktuálně ti závidím už i to sestěhování. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí