Okultismus, čarodějnictví a magie

Okultismus, čarodějnictví a magie

ILUSTROVANÉ DĚJINY

Christopher Dell

Určitě znáte rčení "Nesuď knihu podle obalu" ale já soudila a nechala se obalem ohromit. Když jsem knihu vzala do rukou, byla jsem překvapena jak je těžká a v jakém je formátu. I název knihy mi byl až moc blízký a já ji musela mít.



Oficiální popis knihy

Naše víra v nějakou podobu magie nás provází celou historií. Ve skutečnosti ve světě stále více ovládaném rozumem a vědou je přesvědčení, že okultní nebo tajemné znalosti nám mohou zajistit přístup do jiné, skryté reality, velmi silné a stále rozšířenější. Tato kniha je živou a fascinující historií věcí skrytých, mystických a pocházejících z jiného světa, od počátků v pološeru paleolitických jeskyní po zářivá světla našeho digitálního věku a nový zájem o pohanské tradice. Stovky ilustrací pocházejících z nečekaných a neobvyklých zdrojů doplňují hluboké náhledy do mezikulturních témat a profilů základních pojmů z dějin magie, to je kouzelná a neodolatelná pokladnice esoterického myšlení, které může oslovit přesvědčené i skeptiky.



Pokud jste nadšenec do čarodějnictví, magie a okultismu, pak by jste neměli váhat. I fanouškové historie si přijdou na své. Kniha má 400 stránek a musím vám s radostí oznámit, že na každé straně jsou obrázky!
Jak už je v názvu knihy "ilustrované dějiny", obrázky co jsem viděla v knize jsou více než zajímavé a vlastně jsem je nikdy jinde ani neviděla. Obrázky starých kreseb, talismanů, malby čarodějů a čarodějek, spisy. Sem tam také ty tajemnější obrázky a trošku strašidelnější ale to k tomu patří. 
Já u knihy dokáži sedět vážně dlouho už jen díky obrázků. Když nemáte nějak extra náladu na čtení dlouhých textů tak si přijdete také na své.

Kniha neobsahuje sálodlouhé a nudné texty. Texty jsou stručné a jasné. Obecné informace, žádné omáčky. Dozvíte se velké množství nových a překvapivých informací. 
Kniha rozhodně není pro jedno přečtení. Já se k ní budu stále vracet a vracet, jelikož je plná užitečných a zajímavých informací. Mě rozhodně nesměla v knihovničce chybět a vlastně ani o žádné podobné knize co má tak skvěle vykreslené dějiny, vůbec nevím (asi protože žádná taková není :D).

Musím se přiznat, moc se mi líbila magie severu. Druidi, Merlin, Keltové,...  Takže to byla část která se mi moc líbila + ty fotografie a obrázky. Byla jsem naprosto ohromena a ještě jsem. V knize je mnoho magických míst a magie na vás sálá ze všech koutů knihy. 


Učednice Merlina a to známá Morgana le Fay.


Studna používaná k magickým rituálům (Portugalsko), nádherné místo.


Pro lepší představu o knize jsem vám vyfotila obsah knihy a můžete vidět, že je velice obsáhlý. O hodně témat jsem se předtým ani nezajímala ale stejně sem si je přečetla, třeba Démonologii. Takové věci nečtu ale souvisí to s historií a dozvěděla jsem se zase nové informace. Rozhodně se knihy nemusíte bát a lekat se takových témat. Jde čistě jen o historické informace a ne o žádné postupy praktik a podobně. 


Zde vidíte mapu dlaně. K chiromancii mám také hodně blízko a zajímám se o čtení z dlaně. Tyhle historické obrázky se mi moc líbili, mají své kouzlo.

Ještě bych mohla podotknout, že kniha vás nenaučí žádné magické postupy a tak dále. Od toho jsou jiné knihy. Jde čistě jen o zajímavosti, co a jak bylo, kdy to bylo, a tak dále. Prostě a jasně, dějiny. Ovšem kniha vám může nabídnout tipy na výlety, objasnit vám veškeré informace a nahlédnout do minulosti. 
Docela znatelný rozdíl je mezi čarodějnictvím dnes a tím dříve. 

Na knihu a další obrázky se můžete kouknout ZDE. Autor napsal také knihu o mytologii a monstrech ale ty zatím nejsou v čestině. Ale já doufám, že u nás také vyjdou. Ovšem pokud ovládáte výborně angličtinu tak vám trošku závidím. :D

Budu ráda, pokud vás kniha zaujala a zda hledáte něco zajímavého tak se rozhodně nebojte sáhnout zrovna po téhle knize. Budete vtaženi do světa magie a čarodějnictví, a to doslova! 

Mějte magické a šťastné dny.
Siren


Komentáře

  1. Po dlouhé době mám konečně chviličku na čtení, nadšeně sem přijdu a hned si musím překontrolovat dostupnost knížky v blízkých knihkupectvích a také stav peněženky. A samozřejmě - peněženka mi opět z očí vyčetla zájem o tuto knížku a momentálně brečí v koutě.

    Takovou krásku bych ve své knihovničce uvítala. Vypadá nádherně a podle toho, co píšeš, bude mít ještě mnohem nádhernější "povahu".

    Okultismus, čarodějnictví a magie... témata, která mě nikdy neomrzí, ale prakticky pokaždé čekám, až mi nějak skočí do cesty, tentokrát bych snad ten první krok mohla udělat já a knížku si někdy koupit :D

    Ódin ti žehnej za doporučování krásných knížek, na které většinou ani nenarazím - občas si to beru osobně, jestli se mi náhodou nevyhýbají... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně na takové knihy nejsem. Docela z čarodějnictví apod. mám strach, nevím proč, ale mám nějaký blok a nedokážu se ani o tomto tématu bavit.. takže tohle není moc pro mě :-).

    Ale určitě milovníky tohoto tématu to na dlouho zabaví:-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ako ten dizajn knihy vyzerá absolútne luxusne ♥. Tieto veci ma zaujímajú, pokiaľ to nezaváňa nejakými pentagramami, vtedy už dávam ruky preč. Ale len takéto veci, akými sa zaoberáš sú úplne fascinujúce. Nádherné tie kamene, ktoré máš porozkladané v pozadí. Milujem podobné kamene, aj keď skôr len z tej estetickej stránky.

    OdpovědětVymazat
  4. Kniha vypadá velmi zajímavě, ale já na tohle moc nejsem. Mám z čarodějna takové zvláštní pocity :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že jí tu u tebe vidím! Já jsem jí viděla někde na eshopu, ale protože mám teď vedle postele štos nejmíň 10ti knih co se chystám přečíst, tak jsem si rychle nechala zajít chuť. Myslím ale že potom co jsem si přečetla tvůj popis, tak na ní přecijen jednou dojde. Tyhle témata mi příjdou hrozně moc zajímavá a hlavně ta historie z různých kultur mě fascinuje. Obrázky zní skvěle! a taky jsem zvědavá na tu skandinávskou magii, jak jsi říkala, že je tvoje oblíbená. Už jen jejich mytologie je moc zajímavá. No.. trošku ti jí teď závidím :) tyhle knihy do kterých člověk semtam nakoukne pro nějakou informaci a vrací se k ní jsou nejlepší.

    Herb Theory

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle mne zaujalo, a jak!
    Už nějakou dobu přemýšlím o tom, že bych se chtěla začít věnovat takovému tomu "pozitivnímu čarodějnictví". :D A nějaká historie na úvod, to by nemuselo být vůbec špatné, historii miluji! :)
    Takže asi po ní kouknu. :)
    V poslední době jsem se víc vrhla do bylinek a je to skvělé, takže chci objevovat další skvělé věci z přírody! :3

    OdpovědětVymazat
  7. Kniha vypadá nádherně, nedivím se, že jsi jí podlehla už jen po vzhledu. :) Věřím, že je skvěle zpracovaná i vevnitř... :)
    A ta závěrečná fotka má taky své kouzlo! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jako vypadá to zajímavě, ale myslím, že to není nic pro mě. Každopádně každý má rád něco jiného a každý si najde to co ho baví. Ale zajímavý tip :)

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že jsem našla zajímavý dárek.
    Já radši s čarodějnictvím nechci mít nic společného.

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle vypadá vážně zajímavě :) Líbí se mi ti ilustrace. Byl by to dost velký skok od toho co většinou čtu, ale může to být zajímavé zpestření :)

    OdpovědětVymazat
  11. To si asi zabezpečím :) Je mi sympatické, že tam nie sú priamo praktiky ale historický pohľad na vec v peknom grafickom prevedení. Určite by som si pri tej knihe nejaký ten zimný večer vedel predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
  12. A co si myslíš o Andělských kartách? :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí