Můj ochránce

Při jednom brouzdání po Facebooku jsem uviděla něco překrásného, a řekla jsem si, že to musím mít. A byli to zvířecí ochránci od jedné moc šikovné slečny (když píšu "moc šikovné" tak myslím jakože fakt moc). Do té doby jsem nikdy nic podobného v takové formě neviděla a v takové rozmanitosti. A jak už víte, že jsem blázen do všech kamenů a kameny byli součástí, měla jsem jasno. 
Již přes fotky které jsem viděla z nich vyzařovala krásná a pozitivní energie. Vydržela bych u prohlížení těchhle krásně vytvořených tvorečků celé hodiny.

Se slečnou jsem si začala psát a zjistila, že tvoří ají zakázkově. Přesně jakou chcete barvu, kamínky, velikost, cokoliv. Slečna je moc ochotná a milá, takže bylo jen radostí se s ní domlouvat na budoucím ochránci.
Již jsem měla jasno a namyšleno co chci a přes Vánoce jsem počkala a po narozeninách které jsem měla začátkem ledna, můj dáreček přišel. Musím také dodat, že moje mladší sestřička které je nyní 10 musela mít také jednoho. Toho si vybrala z nabídky které již měla slečna vytvořené.

Čekali jsme jak na trní na balíček a nakonec dorazil. Fialová krabička, velice pečlivě vše zabaleno v krásných pytlíčkách a se vzkazem a jmény ochránců a samozřejmě s nimi! 
Je zvláštní, že když jsme společně rozbalili balík a uviděli dva stejné pytlíčky tak jsme každá po jednom sáhli jakoby intuitivně a měli v něm toho svého. 
Po rozbalení zazněl takový ten hluboký nádech a "Týýýýýjo", velký pocit štěstí a nadšení. Byli jsme naprosto unešené a zbytek rodiny také. Naprosto obdivuji tu propracovanost každého z nich! Nádherné.

Tady je, můj ochránce. Krásná světle růžová a zlaté zdobení. Na hlavičce zezadu má 
nakreslený pentagram, také ve zlaté barvě.

=o
Sestřin ochránce. :)))
Můj ochránce Galathil na svém místě aby mi byl pořád po ruce a ochraňoval mě. :)

Pokud vás tihle kouzelní tvorové zaujali tak se neváhejte podívat ají na ostatní výtvory Lyraia Instagram a po domluvě si můžete nechat vytvořit také pro sebe podle vašich přání Lyraia FB .

P.S. - Lyraio, pokud tohle čteš tak ti ještě jednou moc děkuji za něco tak překrásného. =o

Siren


Na závěr ještě pár obrázků ostatních ochránců na zlepšení nálady :)))). 

Fotka uživatele Lyraia Ry.

Fotka uživatele Lyraia Ry.

Fotka uživatele Lyraia Ry.

Fotka uživatele Lyraia Ry.

Fotka uživatele Lyraia Ry.

Fotka uživatele Lyraia Ry.

Fotka uživatele Lyraia Ry.

Komentáře

  1. Wow, to je opravdu kouzelný. Hned mám lepší náladu, když vidím něco tak roztomilého a pohádkového. Je krásný, když je člověk schopen najít něco, co mu dělá radost((.

    OdpovědětVymazat
  2. Jezis to je krasny. Krasny napad i design, hned jdu juknout!

    Mej se krasne!
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Páni ti jsou ale zvláštní, ještě jsem nic podobného neviděla. Ale ty příšerky jsou vlastně moc milé, originální nákup. Až neuvěřitelný, že někdo dokáže vytvořit něco takového :)

    OdpovědětVymazat
  4. To vyzerá vynikajúco! Ten tvoj je absolútne magický a nevedela som z neho spustiť pohľad *_*

    OdpovědětVymazat
  5. Já se zamilovala *_*
    Ta slečna je tak strašně sympatická už z fotek a má zlaté ručičky... asi si budu jednoho přát k narozeninám a uvidíme, co s tím můj drahý udělá :D
    (a jestli nic, nadělím si sama :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Napriek tomu, že si na podobné veci veľmi nepotrpím, sú tieto zvieratká úplne nádherné, krásne! Rozhodne je to krásny darček či už pre blízkych alebo aj pre samú seba :). Krásne, neviem si ani predstaviť, koľko roboty musí za tým byť :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak roztomilé stvoření! :) Určitě tě bude ochraňovat na 100%. Obdivuji lidi, co tohle dokážou s láskou vytvořit.

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí