Konečná vystupovat

Jak už každému z vás určitě dochází, léto nám pomalu odchází. Přesněji řečeno 22.10.2017 což je jen malý zlomek k tomu aby jsme si užili poslední dny léta.
Ačkoliv je léto krásné roční období, já volím podzim. Obzvláště tento rok se na na něj moc těším. Miluji tu jeho tajemnou atmosféru, šedé rána kdy nevidíte ani na krok, barevné stromy které při každém závanu větru se loučí se svými lístky. Procházky po hřbitovech, dušičky, Haloween ! Dlabání dýně a pečení krvavých sušenek ! Ale dosti k podzimu který k nám teprve zavítá a možná ho přivítáte s otevřenou náručí jako já.
Léto copak jsi nám letos událo? Nevím jak ostatní lidé a nelidé ale já si je užila. Cestovala jsem jen po Česku a odhalovala naši krásnou přírodu. Víte já nejsem moc velký milovník naší vlasti, vždy jsem měla pocit, že patřím někam jinam a to lépe řečeno k moři a stále mě to tam táhne, kamkoliv kde je moře a to my tady bohužel nemáme. Nicméně jsem si musela vystačit s jezery a potůčky v Česku. A taky, že mě to prozatím stačilo ale vážně jen prozatím.
Léto přineslo také důležité události a rozhodování. Třeba jsem začala psát znovu blog a momentálně jsme se přestěhovali sem na blogspot. Chci pomáhat lidem, baví mě to a tím bude také směřovat moje práce. Stal se ze mě přes léto, opovažuji se napsat, veselejší člověk. Myslím, že tomu všemu přispívá to, že už mám čas na všechno co mě baví a vracím se ke starým koníčkům. Hodně čtu a učím se novým věcem a ještě se hodně novým věcem chci naučit a také více cestovat, více poznávat svět. Chci mít větší obzory a vidět vše co tenhle svět nabízí i když dnešní doba není moc pěkná a také začínám mít alergii na lidi. Vidíte? Psala jsem, že chci pomáhat lidem a také pomáhám lidem ale přitom mám na ně skoro alergii. A to jsem celá já. Nemám ráda větší nahromadění lidí kolem mě a někdy, jsou dny kdy bych se mohla i na několik dní vyhýbat kontaktu s lidmi vůbec. Konec psaní o lidech.
Před létem jsem od přítele dostala nový mobil a jelikož jsou z něj vážně parádní fotky tak se budu snažit přidávat sem moje výtvory co jsem nafotila.
A tak je tu poslední otázka, jak jste se měli vy ? Vy všichni? Klidně mi napište na můj osobní mail, budu moc ráda.

Siren 
mail - saskiegaga@seznam.cz


Jedna moje fotka na závěr.

Komentáře

  1. http://teprve.blog.cz

    Takových podobných článků o totemových zvířatech jsem četla už mnoho. Ale až dneska mám skutečně chuť to zjišťovat.
    Jinak, ještě jsi mi neřekla, co chceš na diplom a na ikonku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí to za to si to zjistit :) je to moc krásný zážitek určitě to zkoušej !

      Vymazat
  2. Já taky objevovala krásy Česka, pokud jsem měla hlídání. Focení miluju, tak si užívám klid v přírodě. Na podzimní fotky se taky moc těším, i když už mi začíná být chladno a já jsem velmi zimomřivý člověk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Česko má něco do sebe :). Podzimní fotky jsou stejně nejkrásnější!

      Vymazat
  3. Pěkný podzimní článek, uzavírající léto, budu se těšit na fotky, ony ty články pak vypadají mnohem líp s vlastními obrázky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji :) . Mám fotek strašně moc ale nemůžu to sem vše i když bych ráda, tak vše postupně. :D :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí